Primary Advertiser

לא יכולים להתנתק מהסמארטפון? כדאי שתיזהרו מהסכנה הגדולה הזו

בשיתוף כלל ביטוח ופיננסים

7.1.2021 / 15:57

צפו: הטלפונים שלנו הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, אבל רובנו לא מודעים מספיק לבעיות האורבות בהן, כמו פריצה או גניבת מידע והפצתו. חוקר הסייבר גלעד האן עם כמה טיפים פשוטים במיוחד שיעזרו לכם להגן ולשמור על עצמכם

בווידיאו: אילו סכנות אורבות לנו במכשירי הסלולריים?/עריכה: דפי מקל

הסמארטפון שלנו הפך בשנים האחרונות לחלק נפרד מחיינו וכולנו מחוברים כל היום וכל הזמן, ומבצעים בעזרתו אינספור פעולות. אלא שלא תמיד אנחנו מודעים לסכנות המסתתרות בו, כאלו שעלולות לפגוע בנו.

מה למשל? נניח שהורדתם אפליקציה לעריכת תמונות, שהגיעה אליכם ממקור לא ידוע. אתם עשויים לגלות לפתע שמדובר למעשה במזימה לפרוץ לכם לטלפון ולהפיץ תמונות או מידע שלכם ברבים, סיטואציה לא נעימה בעליל.

לכן, חשוב קודם כל להיזהר. בדקו שהמכשיר שלכם תמיד מעודכן לגרסת ההפעלה האחרונה שלו ומוגדר לקבלת עדכוני גרסה, כי אלו תמיד מתקנים בעיות אבטחה שמתגלות בגרסה הקודמת.

בנוסף, הישמרו מהורדת קבצים, אפליקציות, משחקים או תוכנות שמגיעים ממקורות שאתם לא מכירים וגם אם כבר בחרתם להוריד יישום, אתם ממש לא חייבים לפתוח לו הרשאות לכל המידע שלכם. חשבו מה רלוונטי לאותו יישום והקפידו, ככל שאפשר, שיהיה לכם אימות דו-שלבי.

עוד פעולה חשובה היא הגדרת קוד נעילה לטלפון, שיגן עליכם במקרה ששכחתם או איבדתם את המכשיר, או אם הוא נגנב מכם. ודאו שיש לכם בסמארטפון תוכנת הגנה פועלת, כזו שתתריע כאשר היא תזהה משהו חשוד ואולי גם תחסום אותו.

אלו טיפים קטנים, שיכולים לעשות הבדל גדול. אתם יכולים לשמור ולהגן על עצמכם ועל המידע שלכם בעזרת סדרת פעולות פשוטות במיוחד וזכרו, אם נפגעתם, אל תתעלמו. אם נתעלם, זה יתעצם. פנו מיד לעזרה מהמומחים ותוכלו לצמצם את הפגיעה.

הסכנות הקיימות בסמארטפון עלולות לפגוע בכל אחת ואחד וצריך לדעת להתגונן. איך עושים זאת? הצטרפו ל-FAMILY CYBER, מוצר ביטוח ללקוחות פרטיים להגנה מסכנות הדיגיטל - פוליסה חדשה של כלל ביטוח ופיננסים להגנה על בני המשפחה בפעילות הרשת הדיגיטלית. במקרים בהם המידע שלכם נפרץ ו/או נגנב, אתם צריכים מישהו עם כלים מתאימים להתמודדות עם המצב, גורם מקצועי שיידע לנהל עבורנו את האירוע ויטפל בבעיה, כדי שאתם והאהובים עליכם תחושו בטוחים ותדעו שיש מי ששומר עליכם.

בשיתוף כלל ביטוח ופיננסים
  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully