Primary Advertiser

זה אחד האיומים הגדולים בעולם: אל תשאירו את הילדים שלכם לבד

בשיתוף כלל ביטוח ופיננסים

14.1.2021 / 8:09

הכירו את FAMILY CYBER, ביטוח ייחודי וראשון מסוגו בישראל, של כלל ביטוח ופיננסים - הביטוח שישמור עליכם ועל היקרים לכם במקרים של שיימינג, הטרדות, בריונות ברשת, גניבת זהות או גניבת כספים אונליין ועוד. הצטרפו דרך האתר ותוכלו ליהנות מהנחה מיוחדת. כל הפרטים כאן

משפחה אונליין. ShutterStock
תדאגו שכל המשפחה תהיה מוגנת/ShutterStock

העולם שלנו מלא בדברים נהדרים ולצדם, גם לא מעט סכנות. אפשר להיתקל בהן בכל פינה בחיינו, כולל כמובן בעולם הדיגיטלי, שלא מפסיק להתפתח ולהשתנות.

אז כדי שנוכל לישון בראש שקט ולדעת שאנחנו והמשפחה שלנו בטוחים ומוגנים ויש מי שעומד לצדנו בכל רגע, אנחנו זקוקים לביטוח אמין ומיוחד: ביטוח סייבר והגנה ברשת לכל המשפחה - FAMILY CYBER של כלל ביטוח ופיננסים, ביטוח ייחודי וראשון מסוגו בישראל, המגן על כל המשפחה מפני סכנות ברשת.

פוליסת הביטוח FAMILY CYBER כוללת שלל כיסויים, שיגנו עליכם ויעזרו לכם ברגע האמת, אם חס וחלילה תזדקקו להם:

* כיסוי מפני שיימינג, הטרדות ובריונות ברשת

* כיסוי מפני גניבת זהות ושימוש בפרטים האישיים שלכם

* כיסוי במקרה של צורך בשחזור מידע דיגיטלי ודרישות כופר

* כיסוי במקרים של הונאה, התחזות אליכם והוצאת כספים במרמה ברשת (פישינג)

* כיסוי במקרה של גניבת כספים מקוונת

לפרטים נוספים על כל אפשרויות הפוליסה - לחצו כאן

שיווק דיגיטלי. ShutterStock
כיסוי למקרי שיימינג, גניבת זהות, התחזות ועוד סכנות נוספות האורבות בעולם הדיגיטלי/ShutterStock

ביטוח FAMILY CYBER מיועד לכל המשפחה ומאפשר לכם להיעזר בשירותי ייעוץ של מומחי סייבר, לקבל ייעוץ פסיכולוגי, פסיכיאטרי ו/או משפטי במידת הצורך ולקבל החזר בגין כספים שנגנבו מכם. מוקד שירות לקוחות הפועל 24/7 יהיה זמין עבורכם תמיד לכל פנייה שלכם ואל תשכחו - אם נפגעתם, צרו קשר מיד ואל תתנו לבעיה לצמוח.

במסגרת הכיסוי המשפחתי שתקבלו ב- FAMILY CYBER, תוכלו לבטח עד שמונה נפשות מבני אותה משפחה, המתגוררים תחת קורת גג אחת והכל במחיר אחיד לכל משפחה, ועם כל הכיסויים כלולים בתוך הפוליסה. בנוסף, יש לכם אפשרות לרכוש כיסוי אישי למבוטח בודד.

אנחנו מחוברים כיום לרשת יותר מאי פעם, ולא רק מהמחשב הנייח או הנייד שלנו, אלא (בעיקר, עבור רבים) גם מהסמארטפונים. לכן, חשוב שתדעו שגם כל הפעילות בטלפון הנייד כלולה בביטוח שאתם מקבלים.

ועכשיו - מצטרפים אונליין באתר של כלל ביטוח ופיננסים לביטוח FAMILY CYBER ונהנים ממחיר אטרקטיבי לרגל ההשקה. אז אל תפספסו את ההזדמנות לשמור על המשפחה שלכם מסכנות הדיגיטל.

בשיתוף כלל ביטוח ופיננסים
  • עוד באותו נושא:
  • אונליין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully